Hotels

Header Ads

Pullman Barcelona Skipper

Pullman Barcelona Skipper

Pullman Barcelona Skipper Address: Avinguda Litoral 10, Barcelona, Barcelona, 08005, Spain

Pullman Barcelona Skipper

Main amenities

  • 241 guestrooms
  • Near the beach
  • 2 restaurants
  • Full-service spa
  • Outdoor pool
  • Rooftop terrace
  • Breakfast available
  • Fitness center
  • Self parking
  • Business center
  • Limo/town car service
  • In-room childcare
  • Free WiFi

Pullman Barcelona Skipper

For families

  • Free cribs/infant beds
  • In-room childcare (surcharge)
  • Babysitting or childcare (surcharge)
  • Rollaway/extra beds (surcharge)
  • Private bathroom
  • Separate bathtub and shower

Pullman Barcelona Skipper

What’s around

  • In Barceloneta
  • Palau de la Musica Catalana - 28 min walk
  • Sagrada Familia - 38 min walk
  • Casa Batllo - 42 min walk
  • Barceloneta Beach - 2 min walk
  • Port Olimpic - 7 min walk
  • Basilica de Santa Maria del Mar - 17 min walk
  • Mar Bella Beach - 23 min walk
  • Arc de Triomf - 23 min walk
  • Barcelona Cathedral - 25 min walk
  • Gran Teatre del Liceu - 27 min walk

Pullman Barcelona Skipper

No comments:

Powered by Blogger.