Hotels

Header Ads

Hotel Uvala, Dubrovnik

Hotel Uvala, Dubrovnik

Hotel Uvala, Dubrovnik Address: Marsarykov put 5A, Dubrovnik, 20000, Croatia

Hotel Uvala, Dubrovnik

Main amenities

  •     51 smoke-free guestrooms
  •     Near the beach
  •     Restaurant and bar/lounge
  •     Full-service spa
  •     Indoor pool and outdoor pool
  •     24-hour fitness center
  •     Airport shuttle
  •     Terrace
  •     24-hour front desk
  •     Air conditioning
  •     Daily housekeeping
  •     Front desk safe
  •     Free buffet breakfast, free WiFi, and free parking

Hotel Uvala, Dubrovnik

For families

  •     Cribs/infant beds available
  •     Private bathroom
  •     Television
  •     Terrace
  •     Daily housekeeping
  •     Laundry facilities

Hotel Uvala, Dubrovnik

What’s around

  •     Lapad Beach - 2 min walk
  •     University of Dubrovnik - 18 min walk
  •     Gruz Open Market - 26 min walk
  •     Copacabana Beach - 32 min walk
  •     Dubrovnik Ferry Port - 36 min walk
  •     Gruz Harbor - 36 min walk
  •     Onofrio's Fountain - 2.3 mi / 3.8 km
  •     Franciscan Monastery - 2.3 mi / 3.8 km
  •     Orlando's Column - 2.5 mi / 4 km
  •     Sponza Palace - 2.5 mi / 4 km
  •     Church of St. Blaise - 2.5 mi / 4.1 km

For more information about Hotel Uvala, Dubrovnik and reservation click here

No comments:

Powered by Blogger.