Hotels

Header Ads

Pulitzer Amsterdam

Pulitzer Amsterdam

Pulitzer Amsterdam Address: Prinsengracht 323, Amsterdam, 1016 GZ, Netherlands

Pulitzer Amsterdam

Main amenities

  •     225 smoke-free guestrooms
  •     3 restaurants
  •     Breakfast available
  •     24-hour fitness center
  •     Valet parking
  •     Limo/town car service
  •     ChildcareTerrace
  •     24-hour front desk
  •     Coffee/tea in a common area
  •     Air conditioning
  •     Daily housekeeping
  •     Free WiFi

Pulitzer Amsterdam

What’s around

  •     In Amsterdam City Centre
  •     Anne Frank House - 3 min walk
  •     Dam Square - 11 min walk
  •     Rijksmuseum - 21 min walk
  •     Van Gogh Museum - 24 min walk
  •     Westerkerk - 3 min walk
  •     Herengracht Canal - 5 min walk
  •     Electric Ladyland - 6 min walk
  •     Madame Tussauds - 9 min walk
  •     Royal Palace - 10 min walk
  •     National Monument - 10 min walk

For more information about Pulitzer Amsterdam and reservation click here

No comments:

Powered by Blogger.