Hotels

Header Ads

The Leela Palace Udaipur, Udaipur

The Leela Palace Udaipur, Udaipur

The Leela Palace Udaipur, Udaipur Address: Lake Pichola, Udaipur, 313001, India

The Leela Palace Udaipur, Udaipur

Main amenities

  •     80 guestrooms
  •     2 restaurants
  •     Outdoor pool
  •     Breakfast available
  •     WiFi in the lobby
  •     Free train station pick-up
  •     Fitness center
  •     Spa services
  •     24-hour business center
  •     Airport shuttle
  •     24-hour front desk
  •     Air conditioning
  •     Free parking

The Leela Palace Udaipur, Udaipur

Feel at home

  •     Private bathroom
  •     Separate bathtub and shower
  •     Separate sitting area
  •     Premium TV channels
  •     Free toiletries
  •     Garden

The Leela Palace Udaipur, Udaipur

What’s around

  •     Heart of Udaipur
  •     Gangaur Ghat - 9 min walk
  •     Bagore-ki-Haveli Museum - 9 min walk
  •     Jagdish Temple - 10 min walk
  •     Crystal Gallery - 15 min walk
  •     Lake Fateh Sagar - 16 min walk
  •     City Palace - 16 min walk
  •     Bapu Bazaar - 29 min walk
  •     Lake Pichola - 29 min walk
  •     Gulab Bagh - 29 min walk
  •     Lake Palace - 31 min walk

For more information about The Leela Palace Udaipur, Udaipur and reservation click here

No comments:

Powered by Blogger.