Hotels

Header Ads

Katikies Hotel, Santorini, Greece

Katikies Hotel, Santorini, Greece

Katikies Hotel, Santorini, Greece Address: Oia, Santorini, Santorini Island, 847 02, Greece

Katikies Hotel, Santorini, Greece

Main amenities

  • 34 smoke-free guestrooms
  • 3 restaurants
  • Full-service spa
  • 3 outdoor pools
  • Airport shuttle
  • Terrace
  • 24-hour front desk
  • Coffee/tea in a common area
  • Air conditioning
  • Daily housekeeping
  • Car rentals on site
  • Library
  • Free buffet breakfast, free WiFi, and free parking

Katikies Hotel, Santorini, Greece

What’s around

  • Oia Castle - 7 min walk
  • Amoudi Bay - 1 min walk
  • Paralia Katharos - 13 min walk
  • Naval Museum - 13 min walk
  • The Famous Church in Oia Famous Photospot - 14 min walk
  • Domaine Sigalas - 2.1 mi / 3.3 km
  • Baxedes Beach - 2.6 mi / 4.2 km
  • Pori Beach - 5.8 mi / 9.3 km
  • Cape Columbo Beach - 6.3 mi / 10.2 km
  • Skaros Rock - 6.8 mi / 10.9 km
  • Petros M. Nomikos Conference Centre - 7.4 mi / 11.9 km

For more information about Katikies Hotel, Santorini, Greece and reservation click here

No comments:

Powered by Blogger.