Hotels

Header Ads

Palazzo Versace, Main Beach

Palazzo Versace, Main Beach

Palazzo Versace, Main Beach Address: 94 Seaworld Dr, Main Beach, QLD, 4217, Australia

Palazzo Versace, Main Beach

Main amenities

  •     200 guestrooms
  •     MarinaNear the beach
  •     3 restaurants
  •     Outdoor pool
  •     Breakfast available
  •     24-hour fitness center
  •     Valet parking
  •     Limo/town car service
  •     In-room childcare
  •     24-hour front desk
  •     Coffee/tea in a common area
  •     Free WiFi and free parking

Palazzo Versace, Main Beach

What’s around

  •     Sea World - 10 min walk
  •     Broadwater Parklands - 39 min walk
  •     Slingshot - 43 min walk
  •     Marina Mirage Shopping Centre - 1 min walk
  •     Mariner's Cove Marina - 2 min walk
  •     Tedder Avenue - 11 min walk
  •     Macintosh Island Park - 29 min walk
  •     Budds Beach - 37 min walk
  •     Australia Fair Shopping Centre - 37 min walk
  •     Rockpools - 37 min walk
  •     Chevron Renaissance - 2.4 mi / 3.9 km

For more information about Palazzo Versace, Main Beach and reservation click here

No comments:

Powered by Blogger.